2015. április 28., kedd

Telefontokok minden mennyiségben ^^ :)

Sziasztok!:) A mai nap 2 db internetről rendelt telefontokomat szeretném megmutatni nektek.
Mind a két tokot Április 8-én rendeltem, és mind a kettő Iphone 4-es telefonra való.

1. Kék színű, Stitch-es telefontok (szilikon anyagú)
Ilyen telefontokot már régóta szerettem volna rendelni és most végre volt is rá lehetőségem.:)
Az eladó nagyon gondosan becsomagolta és a szállítási idő is csak kevesebb mint 3 hét volt, ráadásul külön szállítási költség sem volt.
Nagyon aranyos maga a tok és nem is olyan nagy mint amilyennek hittem, ez természetesen jó mivel így belefér a zsebembe..:D
Szép a színe és nincs semmilyen hibája sem, egy picit műanyag szaga van, de az internetről rendelt telefontokoknak általában az elején ilyen szaguk van.
Az ára is nagyon jó volt. Én akciósan 2,86 dollárért vettem mindennel együtt, ami körülbelül 800-850 Ft a mostani árfolyam szerint. Ennyiért Magyarországon biztosan nem lehet kapni hasonló telefontokokat, szerintem inkább érdemes 3 hetet várni és megvenni 1/3 annyiért, de mindenkinek a saját döntése..
Ha szeretnétek ti is megvásárolni ezt a fantasztikus telefontokot akkor ezen a linken tehetitek meg. Paypal számla nem szükséges a rendeléshez viszont bankkártya igen!:) (az eladónak sok más terméke is van!)
Saját kép(ek) a telefontokról:
*ÖSSZEGZÉS*
Minőség: 5/5 Teljesen elégedett vagyok a minőségével.
Ár: 5/5* Olcsó és nem volt külön szállítási költség sem.:)
Szállítás: 5/5 Jól be volt csomagolva így nem történt semmi baja és rendkívül gyors is volt. (max 3 hét. Perfect!<3)
2. Világos rózsaszín~Fehér "olvadó fagyi"-s telefontok (kemény, műanyag)
Másodikként szeretném bemutatni ezt a gyönyörűséget, ami az olvadó fagyit ábrázolja. Először azt hittem, hogy kicsi lesz a telefontokra és részben igazam is volt. *ESTI MESE KÖVETKEZIK* Mivel már párszor sikerült összetörnöm a telefonomat (legutóbb 1 hónapja.. Ezért is ez a 3. Iphone 4-es telefonom.. ><) ezért kértem hogy rakjanak rá fóliát hátha ez megvédi valamennyire.. Viszont emiatt nem teljesen akar rá felmenni ez a szuper aranyos tok. A probléma az, hogy amikor fel szeretném tenni akkor a fólia elkezd buborékosodni, ezért majd csak akkor tudom feltenni ezt a tokot ha már nem lesz rajta fólia, ezért attól félek hogy soha nem fogom tudni használni...:( (Ha leveszem a fóliát akkor az én fehér kis szépségem karcos lesz.. Mi legyen?! Egy használhatatlan tok vagy egy karcos telefon?)
Az ára még így is megérte, mivel csak 1,75$ volt, ami maximum 520 Ft. Ha esetleg valakinek megér annyit hogy picit karcos legyen a telefonja akkor írja meg az email címét a bejegyzés alá és elpostázom neki. (Csak Iphone 4-re jó!)
De magatoknak is meg tudjátok rendelni ezen a linken keresztül: (több színben is elérhető, de bankkártya szükséges hozzá)
Saját kép. (Mivel egy fél évig még valószínűleg a szekrényemben fog porosodni hacsak valaki nem kéri, ezért visszatettem a csomagolásába)
*ÖSSZEGZÉS*
Minőség: 5/4 Ha csak egy picivel nagyobb lenne.. De gondolom akkor meg leesne a telefonomról:( Amúgy kiváló a minősége, emiatt még jobban sajnálom, hogy nem merem feltenni a telefonomra.
Ár: 5/5 Ingyenes szállítás + Olcsó ár. Tökéletes. <3
Szállítás: 5/5 Követési szám nem volt hozzá, de nagyon gyorsan ideért. 

Mára ennyivel készültem, remélem tetszett a posztom és tudtam valahogyan segíteni. A Stitch-es telefontokot tényleg csak ajánlani tudom mindenkinek mivel minden rendben volt vele!:) 
u.i.: Ma végre kilőtték a fülecskéim. (16 éves vagyok és eddig nem hiányzott, de az elmúlt hetekben valamiért azt gondoltam, hogy muszáj nekem is kilőni a fülem mert olyan szép fülbevalókat lehet kapni..)
A lényeg, hogy olyan hirtelen jött ez az egész, és az ékszerboltban se akartak 3 percnél több ideig foglalkozni velem az ott dolgozók, hogy amikor kilőtték az első fülem annyira megijedtem, hogy sikítottam >< No comment..xdd

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése