2015. április 28., kedd

Neo Glamour Brown

Sziasztok!:) Pár órája amikor az előző rövid kis posztomat írtam megígértem, hogy ma még fogok írni egy bejegyzést. Eredetileg egy random Yuno Gasai "cosplay"-t akartam volna bemutatni nektek, de aztán rá kellett jönnöm, hogy se a ruhám nincs még meg és a rózsaszín parókám se lenne jó ahhoz a karakterhez..
Így most pár ma készült képpel készültem nektek, plusz egy kis leírással az új HoneyColor-ról érkezett lencsémről.:)

Nem is tudom hol kezdjem.. Erről a lencséről van szó:


Személyes véleményem szerint nagyon jó a fedése, bár nekem is barna szemem van, de ettől a lencsétől világosabbnak és természetesen nagyobbnak látszik. Eddig csak maximum 3-4 órát hagytam bent a szemembe, ezért nem tudom pontosan meddig lehetne fájdalommentesen és egyéb problémák nélkül viselni. (Szerintem 5-6 óráig biztosan) Egyáltalán nem zavar a látásban, rendesen látok a lencsén keresztül.
Azoknak tudnám ajánlani ezt a lencsét akik az iskolában is szeretnek hasonló színes lencséket viselni, mivel nem annyira feltűnő, csak ha közelebbről megnézzük.
Jó hír azoknak akiknek rossz a szemük!:) Dioptriával is elérhető szerencsére, ez nekem is jó hír mivel -4,25-ös a szemem. :( 

Körülbelül ennyi ismertető szerintem bőven elég a Neo Glamour (Brown) nevű lencséről.:)
Ha szeretnétek ti is megvásárolni, akkor a következő linken tehetitek ezt meg ->
http://www.honeycolor.com/neo-glamour-brown.html1 pár lencsének az akciós ára 24,72$, (kb. 7.000 Ft) ami nem túl olcsó sajnos, de megéri, mivel 1 évig lehet használni!
És a végére készültem pár saját képpel. Az előbb leírt lencse volt a szemembe a képek során, de sajnos nem nagyon látszik maximum annyi hogy nagyobb a szemem mint általában.:)
(Ne haragudjatok a szörnyű képminőségért.. az Iphone 4 nem olyan jó mint amilyen szép ><)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése