2015. április 28., kedd

Ebay / Aliexpress haul ^^

Sziasztok!:) Ez a bejegyzés kicsit hasonlítani fog a tegnapihoz.. (remélem nem baj)
A mai nap be szeretném nektek mutatni 1 aliexpress-ről rendelt telefontokomat és egy karkötőmet, valamint 2 nyakláncomat amit ebay-ről rendeltem 1-2 hónappal ezelőtt.:)
(Csatoltam mindegyikhez 1-1 képet is, és mivel nem szerettem volna hogy mindig az asztalunkat kelljen látnotok háttér gyanánt, ezért a Borsmenta köteteinek borítóképeit használtam>< A képek nagy részének minősége most jobb mint amilyen szokott lenni, mivel végre megtaláltam a fényképezőmhöz tartozó kábeleket és így át tudtam róla tenni a képeket a számítógépemre.)
Ezekről a termékekről fogok nektek most egy rövid véleményt írni: 


1. Félholdas nyaklánc (Ebay)
 Ilyen nyakláncot már régóta szerettem volna, de sajnos amikor megérkezett már annyira nem tetszett, mivel kisebb mint amire számítottam. Mint utóbb kiderült csak én voltam figyelmetlen, mivel a képen is ugyan így néz ki, szóval nem reklamálhatok és amúgy is nagyon szép és szinte bármihez illik. 
*Összegzés*
Minőség: 5/5 Szerencsére nem színeződik el, nem úgy mint a gyűrűk amiket internetről szoktam rendelni.. Összességében elégedett vagyok, mivel azt kaptam amit rendeltem.
Ár: 5/5 Körülbelül 130 Ft-ért nyertem liciten, ami nagyon olcsónak számít még ebay-en is szerintem. 
Szállítás: 5/5* Szállítási költség külön nem volt, és bár követési kód nélkül adták fel (amit nem is csodálok, mivel szerintem a szállítási költség és a csomagolás díja így is többe kerülhetett mint maga a nyaklánc..) A szállítási idő is nagyon gyors volt, 10 nap alatt megérkezett!:)
Mivel én liciten nyertem ezért pontos linket nem tudok hozzá, de ettől az eladótól rendeltem és ha jól láttam most is árul hasonló termékeket: http://www.ebay.com/usr/historymj?_trksid=p2047675.l2559
Amúgy az eladó nagyon megbízható, rengeteg karkötőt és nyakláncot vettem már tőle amik jó minőségűek voltak és darabjuk maximum 200 Ft volt mindennel együtt!:)



2. Frozen, kulcs alakú nyaklánc (Ebay)
Ezt a nyakláncot szintén liciten nyertem ebay-en. Nem emlékszem miért licitáltam rá, talán azért mert sokszor volt a tévében a Jégvarázs.. Mindegy.. Amikor megérkezett nagyon örültem neki. A kulcs tetején lévő kép Olaf-ot és Sven-t ábrázolja. (Annyira aranyoooos *---------------*)

*Összegzés*
Minőség: 5/5 Tökéletes!!<3
Ár: 5/5 Körülbelül 400 Ft lehetett, szerintem annyit bőven meg is ér!:)
Szállítás: 5/5* Ez a nyaklánc is szintén 10 nap alatt ért ide. (Februárban nagyon igyekeztek a postások!!) 
Mivel ugyebár ezt is liciten nyertem ezért linket nem tudok hozzá írni, de az eladót bátran merem ajánlani!:) 
Az eladó értékelése 99,6, ami nagyon jónak számít nálam.:)


3. Disney hercegnős telefontok, kicsit másképp :D (Aliexpress)
Ezt a telefontokot legelőször egy magyarországi telefontokos boltban láttam. Viszont amikor megláttam az árát akkor már tudtam, hogy én biztos nem fogok 2.500 Ft-ot költeni egy műanyag tokra ezért amikor megláttam Aliexpressen 0,78 $-ért nagyon örültem!^^ (kb. 220 Ft)
*Összegzés*
Minőség: 5/5 Amennyire olcsó volt, annyira jó a minősége, azaz mondhatni tökéletes!:) Egy hibát sem vettem eddig észre rajta és pontosan illeszkedik a telefonomra is. Valószínűleg ha megveszem 10x annyi pénzért akkor is pont ugyan ezt a minőséget kapom. Nagyon elégedett vagyok vele és ezer köszönet az eladónak!<3
Ár: 5/5*** 220 Ft?! Ennyiért simán megérte, szerintem még fogok rendelni pár tokot ettől az eladótól. 
Szállítás: 5/5 Szállítási költség külön nem volt, aminek nagyon örültem. (Nem azért mert belehaltam volna 1-2$ szállítási költségbe, hanem azért mert körülbelül akkor csak 300 Ft volt a számlámon és azonnal meg akartam rendelni ezt a szépséget) Körülbelül 2-3 hét alatt megkaptam. Ezért jár a piros pont az eladónak.. ><
Az eladónak emellett rengeteg más terméke is van, sok-sok féle telefonra. Szerintem érdemes tőle rendelni.:)




4. Karkötő (Aliexpress)
Amióta az eszemet tudom azóta szeretek énekelni, és ezen a karkötőn rajta van minden ami fontos / része egy énekesnek, zenésznek. Nagyon tetszik ez a karkötő, és nagyon jól illik bármilyen pólóhoz / ruhához.:)
*Összegzés*
Minőség: 5/5 A minőségével elégedett vagyok, tetszik a színe és minden pont olyan mint amilyet vártam.:)
Ár: 5/5 Az ára akciósan 1,8$ volt, ami kicsivel több mint 500 Ft. Szerintem ez egyáltalán nem sok, viszont többért valószínűleg már nem vettem volna meg.
Szállítás: 5/3 A szállítás az egyetlen dolog amivel nem voltam elégedett. A csomagolás jó volt, viszont az eladó a rendelés leadása utáni 34. (!!) napon adta fel a csomagot és a szállítási idő utána még 1 hónap volt.. 
Ha szeretnétek megvásárolni ezt a karkötőt akkor a következő link hasznos lehet a számotokra, viszont min. 10$, azaz 2.800 -3.000 Ft értékben kell rendelnetek különben az eladó nem fogja elküldeni nektek a termékeket (,vagy külön postaköltséget kell fizetnetek): 

Huhh.. elfáradtam miközben írtam ezt a jó pár mondatot ><
Remélem érdekesnek találtátok a posztomat és máskor is vissza fogtok jönni az oldalamra.^^


*BÓNUSZ*
Mivel ez valójában az én cosplay-es oldalam ezért gondoltam csatolok 1-2 bónusz képet ahol legalább egy kontaktlencse van a szemembe.:)
Ezt a kontaktlencsét a Wonderland Lencse Bolt oldaláról rendeltem. (Facebook-on megtaláljátok őket!:)


Ez a legnagyobb színes lencsém ami van. (jelenleg összesen 3 pár színes lencsém van, de már úton van egy gyönyörű kék lencse is^^) 
A második képen látszódik a cuki kis gyógy fülbevalóm is^^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése