2015. április 28., kedd

Creepy or Cute?

Sziasztok.:) A mai posztomban az egyik kedvenc kiegészítő(i)met szeretném megmutatni nektek, ami nem más mint 2 db szemgolyós hajcsat!:) Mindig fel tudom vele dobni a parókáimat és épp ezért is ez a kedvenc kiegészítőm.^^ (Ne aggódjatok ez a poszt nem lesz olyan hosszú mint a tegnapi><)
Szóóóval.. Ezt a két hajcsatot aliexpress-ről rendeltem egy nagyon kedves eladótól.
Sajnos egy ilyen hajcsat nem túl olcsó, mivel 1 pár ára 4,50$, ami körülbelül 1.300 Ft a mostani árfolyammal számolva. Mondjuk.. most, ahogy utólag nézem ez nem is olyan drága.. A lényeg, hogy nagyon megéri, mert bárhova fel lehet venni. (Én pl suliba is egyszer elvittem)
Itt tudjátok megvásárolni (bankkártya szükséges hozzá): http://www.aliexpress.com/item/New-Harajuku-Bloodyshot-Green-Blue-Eyeball-Leather-Hair-Bow-Hair-Clips-for-Girls-HJ108-Free-Shipping/1171618388.html
*Összegzés*
Minőség: 5/5* Pontosan olyan mint a képen, sőt..! Jobb a minősége mint amilyenre számítottam.:)
Ár: 5/5 Utólag átgondolva tényleg nem is volt drága.:)
Szállítás: 5/4+ Ezzel volt egy kis probléma. Az eladó először kevesebbet küldött, de amikor írtam neki bocsánatot kért és elküldte a hiányzó 1 párt. (3 párt rendeltem, mivel egyik barátnőmnek is kellett:) Ezen kívül amúgy minden nagyon jó volt, egy kis dobozba volt becsomagolva és annyi ragasztóval volt még lefedve, hogy 10 percig tartott mire kibontottam ><
Remélem a következő képekkel tudlak majd titeket ösztönözni arra, hogy vegyetek ti is egy párral.:D Ha jól számoltam 14 szín közül tudtok választani, egyik szebb mint a másik^^ Nekem egyenlőre csak 1 pár fekete van, de szeretnék majd rendelni egy pár lilát és egy pár rózsaszín színűt is!:)
És akkor itt lennének a képek.. Tudom, tudom.. Rossz a minőségük, mivel a drága kis fényképezőgépem úgy döntött, hogy lemerül..><
(nincs ám ilyen óriási szemem csak betettem a világosbarna kontaktlencsém ><)

Remélem tetszett a mai bejegyzésem!:) Köszönöm mindenkinek aki elolvasta^^
A bejegyzés címére visszatérve.. Szerintetek ez a hajcsat ijesztő vagy inkább rettentően aranyos?!<3
Bónuszkép:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése