2015. április 28., kedd

Cicás harisnya ^^



Sziasztok^^ Remélem tetszik az új blog és az új megjelenés.:) 

A blog átköltöztetése jó pár órát igénybe vett, de gondoltam ha eddig minden nap írtam legalább 1 posztot akkor nem pont a mai napot fogom kihagyni.:)

Szóval.. Ma egy Aliexpress-ről rendelt szuper aranyos harisnyámat fogom bemutatni nektek.:)
(ma nem készültem saját képpel, ezért minden kép ami ebben a bejegyzésben lesz az internetről való!)
Erről a harisnyáról lenne szó!:) Régóta akartam ilyen harisnyát, csak eddig nem mertem megrendelni, mivel tudtam, hogy nagyon ritkán tudnám felvenni.. De pár hete úgy döntöttem, hogy kockáztatok, ha nekem nem lesz jó akkor maximum odaadom valamelyik barátnőmnek.. Amikor megérkezett azt hittem nem fogom tudni felvenni,mivel eléggé rövidnek és picinek tűnt. Ezt a harisnyát inkább vékony és magas vagy pedig kisebb és ducibb lányokra menne fel. Na én inkább pont magas is vagyok és nem éppen túl vékony..:/ De feljött rám, a probléma már csak az, hogy röhejesen áll hála az aránytalan nagyságú vádliimnak.. Mivel most éppen fogyózom ezért valószínűleg nyárra már pont jó lesz rám, anélkül, hogy feszengve érezném magam benne..

*Összegzés*
Minőség: 5/4 Nyúlik, viszont úgy értem, hogy csak akkor tudom felvenni ha rövid lesz a körmöm különben kiszabom.
Ár: 5/5 2,69$-ba került, ami körülbelül 780 Ft. Szerintem ez pont jó ár ennek a harisnyának.
Szállítás: 5/4 3 hét alatt ért ide. A csomagolásával egyáltalán nem vagyok elégedett, csak egy vékony, zacskó anyagú valamibe volt betekerve és volt rajta 3 kg ragasztó.

Ha ti is szeretnétek beszerezni egy ilyen harisnyát akkor itt tudjátok megrendelni (több hasonló harisnya közül tudtok választani!! Viszont bankkártya szükséges a rendeléshez)

170 centi fölött nem nagyon ajánlom ezt a harisnyát, maximum akkor ha vékony lábatok van különben rövid lesz..:/

Remélem tetszett a poszt.:) (Ha tetszett kérlek iratkozzatok fel^^)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése