2015. május 11., hétfő

Aliexpress bevásárlólista :3 :)

Sziasztok!:) Ma nem készültem túl sok mindennel, csak meg szeretnék mutatni pár olyan ruhát illetve kiegészítőt amit a nyár folyamán mindenképpen meg szeretnék rendelni és ha nektek is tetszik akkor ti is meg tudjátok rendelni az itthoni árak töredékéért!:)
Íme a lista: 
1. Aranyos tojásos kontaktlencse tartó :3
Mivel alapból is kontaktlencsét használok és színes lencséből is van 1-2 pár, ezért nekem fontos, hogy mindig valamilyen szuper aranyos lencsetokban tároljam őket. Ezek az aranyos és nagyon hasznos kis tokocska ráadásul elég jó áron megrendelhető az internetről!:) És sok előnye is van, például, hogy található benne egy kisebb folyadéktároló is, így ha csak 1-2 napra megyünk kirándulni valahova akkor nem kell egy egész üvegnyi lencsefolyadékot magunkkal vinnünk, hanem elég ez az apró tojás alakú lencsetartó is!:) Emellett még egy csipesz és egy tükör is található benne!:)
Én valószínűleg innen fogom megrendelni. > TOJÁS ALAKÚ LENCSETARTÓ <
Ennél az eladónál 2.03 dollárba kerül, ami átváltva csak 560 Ft. <3 :)
2. Egyszerű pink tornacipő
Az egyik legfontosabb dolog amit megtanultam az elmúlt pár évben az, hogy cipőből soha nincs elég! Szeretem az egyszerű cipőket, és elég sokszor járok sima tornacipőkbe akár iskolába, vagy bárhova. Ez a cipő szerintem tökéletesen megfelel nyáron vagy akár ősszel/tavasszal is.
Jelenleg az akciós ára 11,57$ (3.250 Ft), viszont az eredeti ára 17,80$ (5.000 Ft)
3. Sugar box powder
Mivel én imádok sminkelni, és általában smink nélkül ki sem lépek az utcára ezért nélkülözhetetlen egy jó minőségű púder. Ennek a szépségnek elég húzós ára van, de ha ügyesek vagyunk akkor kifogyhatunk egy jó kis akciót és akár 5$-ért hozzájuthatunk!:3 Jelenleg 3 árnyalatban elérhető, így mindenkinek könnyebb megtalálni a saját bőréhez passzoló púdert!:)
Mivel most akciós, ezért 4,21$-ért tudtok hozzájutni (1.180 Ft), viszont hamarosan már csak 23,39$-ért lehet megvásárolni! (6.550 Ft) Szerintem nem mindegy, hogy mennyit kell ráköltenünk..:)
4. Világoskék farmer (elérhető sötétkék színben is)
Lehet, hogy nem a legjobb ötlet internetről farmert rendelni, mivel elég nehéz meghatározni a megfelelő méretet, de egy próbát megér. Ez a farmer megrendelhető világoskék és sötétkék színben is, de mivel már úgy is sok sötét nadrágom van, ezért ideje beszereznem egy világosat is. Az eddigi rendelők küldtek képet a termékről és az eladónak is elég jók a visszajelzései ezért bátran merek tőle rendelni. Remélhetőleg majd a méret is jó lesz ><
Nem túl olcsó, valószínűleg Magyarországon is hasonló áron lehet hozzájutni, de azért valamennyire megéri!:D Az ára 20.07-21.87$, mérettől függ. (5.600 - 6.120 Ft)
5. Tigrises póló
Szerintem ez a fajta haspóló nagyon jól jöhet egy meleg nyári napon. Van egy "apró" állat imádatom, éppen ezért is tetszik a közepén lévő tigrises kép.:) (...) Erről a pólóról sokat szerintem nem tudok írni úgy inkább linkelem, és ha nektek is tetszik akkor rendeljétek meg:3 (bankkártya ehhez, és a többi linkelt termékhez is szükséges)
A jelenlegi (akciós) ára 3,43$ + 2,97$ postaköltség. (1.800 Ft)
Remélhetőleg 2 héten belül én is meg tudom rendelni ezeket a termékeket és ha megérkeznek írok róluk véleményt!:)
(Ma délután szétnézek a cosplay terveim között és ha minden igaz holnap elkezdem végre a nyári mondoconra választott cosplayem elkészítését :3 Mivel igazából azt terveztem, hogy erről fog szólni a blogom ezért ideje végre erről is írnom ><)

Remélem tetszett a mai bejegyzés:) 
A bejegyzés alatt várom az ötleteiteket, megjegyzéseteket és bármilyen kritikát!:)
<3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése