2015. május 4., hétfő

Zenék, amiket hallgatni szoktam..

Sokak szerint furcsa a zenei stílusom, mivel nagyon szeretem a Nightcore zenéket és a MEP videókat. (fogalmam sincs, hogy pontosan mi is az a MEP, de nagyon szeretem őket >< saját értelmezés: zene, különböző animés jelenetekkel.
Van néhány olyan zene amit csak nightcore változatban tartok meghallgathatónak, de a legáltalánosabb az, hogy a sima változatot is szeretem és épp ezért keresek rá nightcore változatra, hátha az még jobb.:)
MEP videókat azért szeretem, mivel amikor ezeket nézem sok új animét ismerek meg, és ezeknek a nagy részét utána végig is nézem. (de csak ha max 24 részesek!)
(A MEP videóknál úgy vettem észre, hogy általában a zenék sima változatát rakják be, de mostanában sokszor már a nightcore verziókat játsszák le a videók alatt)

3 kedvenc nightcore zeném ebben a hónapban: 
1. Nightcore - Revolution    (ezen a linken 2:29mp-nél kezdődik egy jobb verzió:  https://www.youtube.com/watch?v=tfpx5rlsdbM)
2. Nightcore - Witchcraft (Ez egy régi kedvencem, olvasás közben tökéletes!)

3 kedvenc MEP videóm ebben a hónapban: 
1. [SOB] Home Run MEP (itt igazából a zene tetszik, de a videó sem rossz)
2. [YDS] Nobody Home (FREE!*-----* Haru, Rin OMG:D Plusz az 1:50-nél lévő anime szimpatikus:3)
3. [MDS] Feelings MEP (itt is inkább csak a zene tetszik, azok a magas hangok*------*)

Ne haragudjatok, de mára nem tudtam érdekesebbel készülni, mivel fárasztó napom volt, de azért remélem tetszett^^ :)


BÓNUSZ MEP :D



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése