2015. június 5., péntek

Happy Cherry - Online Shop :3

Újra itt.. A héten nem sok időm volt posztolni, mivel ezen a héten volt az év végi hajtás és szerencsére sikerült szinte mindenből még egy kicsit feltornásznom az átlagom.!:) Még most sem egy cosplay-es bejegyzéssel készültem, viszont a héten már próbálkoztam egy Matsuoka Gou cosplay-jel.. (Free!-ből) Ami amúgy nem úgy sikerült mint ahogy terveztem, mivel nem volt hozzá karakterparókám és rájöttem, hogy egy 70 centis sötétebb árnyalatú vörös parókával nem nagyon lehet helyettesíteni egy ilyen karakterparókát. Mindegy is, ma egy kis ajánlóval készültem, ugyanis megérkezett az a telefontok amit még pár hete rendeltem a Happy Cherry nevezetű facebook-os oldalról! (már írtam róla egyszer egy bejegyzést, de akkor még csak az eladó által küldött képet tudtam nektek megmutatni)

Íme pár kép magáról a tokról.. (Iphone 4/4s-re való) 

Szokás szerint kicsit túlszerkesztettem a képeket, de a lényeg azért látszik. Úgy gondoltam, hogy egy rövid összegzésben mutatom be, ugyanis szerintem úgy érthetőbb minden..:)

Minőség: 5/5*  Tökéletes! A tok mérete teljesen megfelel, (ha egy tok iphone 4-re való az nem azt jelenti, hogy jó is rá.. tapasztalat..) ráadásul szilikon anyagú, úgyhogy nem nehéz feltenni / levenni a telefonról. A habos díszítés egy számomra sajnos még mindig ismeretlen gumis anyagból van. Amikor rendeltem akkor azt hittem, hogy kemény lesz, de legalább így nem kell attól félnem, hogy letörik valamelyik része.:)
Díszítés: 5/5 A díszítés is nagyon tetszik, először még picit gyerekesnek gondoltam, de pont ezért illik hozzám. 
Ár: 5/5*** A tok és a postázási költség összesen 2.300 Ft-ba került. Ez egyáltalán nem sok, mivel ha külföldről rendeltem volna meg akkor csak a tok 2x ennyi lett volna..
Szállítás: 5/5 Igazából már korábban is megkaphattam volna, csak mivel később utaltam az árát az eladó csak pár napja adta fel. Azaz a szállítás is maximum 3-4 napot vett igénybe. (Az elkészítési idő 1, max 2 hét volt)

A Happy Cherry az egyik kedvenc rendelős oldalam, mivel bármilyen ékszert el tudnak készíteni, sőt akár párnákat is!:) Úgyhogy ha szeretitek a KPop-ot vagy a KPop-os illetve egyéb ékszereket akkor bátran merem ajánlani ezt az oldalt. 100%-ig megbízható és a minőség is a lehető legjobb!:)
Elérhetőségek:
Még egy kis ízelítő a Happy Cherry kínálatából:


Köszönöm a figyelmet, és remélem tetszett a mai posztom!:)
u.i.: Nemrég megrendeltem a parókát a Miku Hatsune cosplay-emhez, remélem hamarosan megérkezik!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése