2015. július 26., vasárnap

Big haul: Aliexpress, Avon, Bipa, Müller...

Sziasztok!:3
Elég régóta nincs új poszt (2 hete) úgyhogy ma elég sok új dolgot szeretnék megmutatni nektek. Sajnos az "első videó" projekt még nem jött össze de amint több időm lesz el fogom készíteni (remélhetőleg még szeptember előtt).
Szóval.. vágjunk is bele!
Ezekről a termékekről lesz szó összesen 1-2 mondatban.
 
 
(eredeti méretért kattintsatok a képekre)

1. kép (Aliexpress)
Arany, ezüst tetoválás ~ Link ($0,91/ív)
Malacos pénztárca ~ Link ($1,49/db)
Punk goth fekete, szív medálos nyaklánc ~ Link ($1,39/db)
Vízálló szájfény (1 db sötét rózsaszín és 1 db piros) ~ Link ($0,89/db)
Kékeszöld csontos hajcsat (1 pár) ~ Link ($0,49/pár) 
Aranyszínű, kezdőbetűs nyaklánc (K és V) ~ Link ($0,59/db)
"Choker" nyaklánc, karkötő, gyűrű szett ~ Link ($0,59/szett)
Mindent ami az első képen van ugyan attól az eladótól rendeltem, és mindegyik termékkel elégedett vagyok! Az egyetlen apró problémám az, hogy a csontos hajcsat inkább zöldes árnyalatú mintsem kék. Az arany/ezüst tetoválás nagyon szép és rendkívül olcsó, a malacos pénztárca szuper aranyos! A punk stílusú nyaklánc a szüleim szerint olyan mint egy nyakörv de én imádom, a vízálló szájfényt alig tudtam leszedni még a nap végén is, úgyhogy tényleg nagyon jó a minősége! A kezdőbetűs nyakláncot még nem vettem fel egyszer sem, így még nem tudok róla véleményt írni. És végül a choker nyaklánc, karkötő és gyűrű szettel is teljesen elégedett voltam, úgyhogy bátran merem ajánlani ezt az eladót!:)
A szállítási idő körülbelül 2 és fél, 3 hét volt, ami nyáron nem túl sok, és szépen be volt csomagolva!

2. kép (Avon, Aliexpress, Bipa, Müller)
Avon
Sampon gránátalma kivonattal ~ Link (399,-)
Színvédő balzsam festett hajra ~ Link (849,-)
Méz és jojoba hajpakolás ~ Link (599,-)
Luxe szájfény és szempillaspirál ~ Link (99 Ft-os szett tanácsadóknak)
A sampontól puha és selymes lett a hajam (5/5*), a balzsamnak hála 2 perc alatt ki tudom fésülni a hajam. (5/4,5) A hajpakolás is viszonylag jó, de én gránátalmással rendeltem, úgyhogy rosszat küldtek (5/3),
Aliexpress
Cicás pénztárca ~ Link ($1,14/db)
Tetoválások ~ Link (cicás, baglyos) Link (galaxy mintás)
A pénztárca hihetetlenül aranyos, a hátulja nagyon puha és belül virágmintás ami még aranyosabba teszi. A tetoválások egész sokáig bírják, 4-5 napig fent maradt (úgy, hogy közben épp nyaraltam és egész nap a vízben voltam).
BIPA
Manhattan Endless Perfection Make Up 24 órás alapozó ~ Link
(én Ausztriában vettem, de interneten is meg lehet rendelni ha minden igaz)
Nagyon jó a fedése, ezért ezentúl valószínűleg mindig ilyet fogok venni^^
Müller
Miss Sporty, SoClear púder ~ Link (nem Mülleres link, a Rossmann-ban is kapható!)
Miss Sporty, Candy Shine fedőlakk ~ Link (nem Mülleres link, a Rossmann-ban is kapható!)
A púder nagyon jól fed és egész sokáig fent marad (5/4,5), a fedőlakkot még nem próbáltam ki, de majd a későbbiekben lehetséges, hogy írok róla véleményt.

3.kép
Ezt az arany/ezüst tetoválást igazából csak azért fényképeztem le, mivel nagyon tetszenek rajta a minták, de ehhez sajnos nincs linkem, ugyanis a Vonyarcvashegyen vettem nyaralás közben.
(de ebay-en és aliexpress-en rengeteg hasonlót találhattok ha ti inkább rendelni szeretnétek!)


Remélem nem lett túlságosan össze-visszára ez a poszt..
Még várok pár terméket Aliexpressről, úgyhogy még bőven lesz bejegyzés ezzel a témával kapcsolatban, de mivel már most az őszi conra készülök ezerrel, ezért ezentúl egyre több parókákkal és cosplay-jel (ezt így kell írni?!:/) kapcsolatos poszt lesz! 
(2 héten belül megérkezik végre egy Gumi Megpoid és egy Miku Hatsune parókám^^ Ezért várhatóak lesznek a cosplay készítéssel kapcsolatos témák is!)

+ 1 kérdés! Szerintetek átváltoztassam az oldal nevét?
Ha igen, akkor melyik név lenne jobb? 
a) momochan.blogspot.com
b) momochans-life.blogspot.com
Kérlek írjátok meg kommentben, hogy szerintetek melyik a jobb!:)
(A becenevem Momo/Momoko...)

Bye bye <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése